KM Lang Rogaland H40 (18-08-2018)
Catégorie: Konkurranse
Carte/région: Gullingen
Distance: 8.34 km
Temps: 65:15
HR moyen: 159
HR maximum: 170
KM lang på Gullingen. Da må det bli bra! Starttid 1 min bak Aud. Det er jo også bra...for min del :-)
1. Ok. God kontroll på myr og hytter.
2 Såg utgangen til Aud. Gikk for det samme. Burde nok løpt ned på vei høyre. Myra var bløt. Men ok.
3. Ok. Har nærmet meg.
4 Lett post. Bare å styre på hytte. Prøver å lese langstrekk.
5. Kompass, litt nøling. Taper til A nedover. Men ok.
6. Ikke fått sett skikkelig på veivalg og husket ikke hvor elva kunne krysses.(Mye regn og vann, farlig å krysse elv) Planen ble å treffe elv så tidlig som mulig for å evt finne en god passasje. Ser A drar opp litt venstre, regner med hun tar venstrevalget. Kommer til elva og ser plutselig A rett foran på andre siden av bekken. Finner dermed en ok plass og komme over og taper ikke så mye. Nærmer meg A litt oppover mot posten.
7. Ok.
8 Ok.
9 Pudding nedover til veien. Taper det jeg har tjent på A nedover igjen..Treffer feil sti på andre siden av veien, parkeringsplassen ved veien er større en kartet viser. KOmmer litt utav det. +10 sek
10 Kult langstrekk. Ingen plan om rundt. Vil rett over. Er nå kommet nesten opp i rygg på A etter at hun slet litt med elva ut av 9. Tar litt annerledes inn i posten og kommer ikke ned skikkelig lang stuprekken. Taper litt til A igjen +15 sek
11. Ok.
12, Ok. Tar igjen A som bommer litt her.
13. Rett over Ok det. 14- MÅL Har en plan. Hold ryggen til A og ikke slipp nedover...En liten bom på 15, litt mer markert søkk en kartet viser ned fra åpne myra så får det ikke helt til å stemme +5 sek.

Et veldig bra løp. Kun littegrann smårusk teknisk og syns det gikk bra løpsmessig. Men kanskje ikke tøff nok til å presse meg selv på løpestrekka? Klarer aldri å ta Aud helt igjen, men er rett bak imål. Tjener litt hver gang det går oppover og taper det igejn nedover.. Veldig imponert over hennes løping. Stor fordel for meg å løpe bak på hennes rygg. Kjekk og bra løype som absolutt stod til forventningen.
Montrer les commentaires (0)

KM Lang Rogaland H40 (18-08-2018) KM Lang Rogaland H40 (18-08-2018)